Volgers

maandag 30 december 2013

Gelukkig Nieuwjaar enzovoort

Hallo allemaal;
Wat gaat het allemaal toch vlug he.
Zo ben je de kerstdagen aan het vieren, en zo zit je al tegen de einde van het jaar aan.
We zitten nog lekker in de vakantiemodus. Vanmiddag zijn we met zoonlief, naar het winterkerstcircus in Utrecht geweest. Erg leuk, we hebben genoten. Zoonlief zat te wippen op zijn stoel van enthousiasme.
Zoals jullie zien, zijn we dit jaar ontzettend verwend met kerstkaarten. Er hangen nu drie lijntjes door de kamer. En nog steeds komen er kaarten binnendruppelen. Het was een probeersel om ze dit jaar op een lijntje door de kamer te hangen, maar ik moet zeggen het effect is wel erg leuk.
Ik geniet er elke keer weer van als ik er naar kijk.
Dit zijn een paar foto's om te laten zien, hoe het er op moment bij ons buiten en in huis uitziet. Als de boel voor de feestdagen versierd is.
Ik doe daar helemaal niets aan. Dat is echt het terrein van mijn echtgenoot. Dat klinkt heel cru, maar hij wil niet eens dat ik me er mee bemoei. Want dan gaat het niet goed volgens zijn zeggen. Dus de taken zijn verdeeld, hij is hoofd versiering en ik ben hoofd kerstkaarten. Verschil moet er zijn toch?

Ik heb nog een kerstkaartje wat ik met jullie wil delen. Tussen de bedrijven door ben ik nog lekker bezig. Alvast voor volgend jaar.
Ze eten geen brood zullen we maar zeggen.
Het is een pakketje wat ik nog had liggen. Het pakketje komt volgens mij bij de Boekenvoordeel vandaan.
Ontzettend leuk om te doen. Maar wat een priegelwerk zeg. Het effect is enig. Maar ik wissel het wel af, met andere kaarten. Want je kan op een gegeven moment geen dotje meer zien.

En ik wilde jullie de kerstboom laten zien, die Dick gemaakt heeft op school. Echt heel leuk. Ze hebben houten latjes wit geschilderd en ze de kinderen erop laten timmeren. Wel met hulp van een paar handige ouders natuurlijk.
De ornamenten in de boom zijn gemaakt van sneldrogende klei.





Ik vond het wel heel erg leuk. En dit gaat natuurlijk straks in de doos voor volgend jaar. Zonde om weg te gooien.

En ik wilde Kianna welkom heten als volger. Leuk dat je erbij bent gekomen. En ik hoop dat we onze creaviteit nog een poos met elkaar mogen delen.

Al met al is het weer een heel verhaal geworden. Hopelijk niet te lang voor jullie.
Ik wil jullie een hele fijne jaarwisseling wensen. En bedanken voor alle leuke reacties van het afgelopen jaar.
Ik heb er vreselijk veel plezier van gehad, en ik hoop volgend jaar weer met jullie onze creativiteit te kunnen delen. Doe voorzichtig morgenavond. En tot volgend jaar.



5 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid is het bij jou in huis Cora, je kaarten zijn ook prachtig, geniet nog van alles, want voor je het weet zit alles weer in de dozen.
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2014.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel Corrie. Nu probeer ik het moment van opruimen zolang mogelijk uit te stellen.
      Ik ben wat dat betreft een gek mens, ik zit er eerst tegen aan te hikken om alles te voorschijn te halen en neer te zetten. En als het allemaal staat. Mag het niet meer weg.....
      Ik heb de kaarten wel eens laten hangen tot februari aan toe. Vond het gewoon zonde om weg te halen.
      groetjes Cora

      Verwijderen
  2. Hallo Cora,
    Dat ziet er allemaal super gezellig uit!!!Ien de Kerstboom van Dick is ook super mooi geworden!!!
    Wens jou en je gezin ook een gezellige jaarwisseling en een Voorspoedig,gezond en creatief 2014!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig verhaal, en het ziet er echt top uit bij jullie, petje af
    voor je man, mooi gedaan, en heel gezellig zo met die kaarten door de
    kamer, je kaartjes zijn ook mooi gemaakt !

    Hele fijne gezellige dagen nog gewenst,
    lekker genieten en knutselen.
    Een prachtig, geweldig en goed uiteinde
    en de allerbeste wensen voor 2014 ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    wat een gezellig bericht om te lezen! Mooi, die versiering, Je man is met recht hoofd versiering, hoor.
    En je kaartjes zijn erg leuk geworden.
    Ook de kerstboom van Dick is gaaf!
    Heb het goed in 2014 en tot gauw blogs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.