Volgers

maandag 2 december 2013

Granny's

Hallo Allemaal,
Nog allemaal bedankt voor jullie reactie's op mijn vorige berichtje. Erg leuk om ze allemaal te lezen.
Ik heb het al een paar keer gehad over mijn grannydeken. En nu de pc weer oke is, kan ik het jullie eindelijk laten zien.

Ik heb zoveel restjes wol van mijn breiprojecten over, en daar wilde ik wat mee doen. Zonde om het weg te gooien nietwaar.
Op het grote web heb ik een hele goede uitleg gevonden. En 2 weken geleden ben ik begonnen. En ik moet zeggen, het is verslavend. Je haakt er op een avond zo 2 à 3 weg.
Ik doe nu even wat rustiger aan, qua haken. Volgende week is de kerstmarkt en er moet nog wel voorraad bijkomen.
Er zijn nu 5 rijen gehaakt en ik moet er nog 8 rijen van 10. Dus voorlopig ben ik nog wel even bezig.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    Dat begint op te schieten en is al erg mooi!!!wel veel werk hé?, maar dan heb je ook wat":-).
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh die is mooi aan het worden. Ik heb in het voorjaar ook een grote lap van Granny squars gehaakt om over mijn bank te leggen, maar heb hem weggegeven. Als ik er op ging zitten trok ik te veel aan de lapjes en ging mijn afwerking kapot. Nu liggen er alleen aan de hoofdleuning 2 lappen van 7 : 7 lapjes. Inderdaad erg verslavend en leuk om te doen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh geweldig, wat leuk om te zien zeg, wowww.
    Ik ben ook met een granny deken bezig, zo leuk om te doen !
    Een fijne nieuwe week ☺
    Grtjs en liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat wordt een schitterende deken en haken is erg leuk om te doen.Veel plezier verder met het haken en ben benieuwd hoe de deken is als het klaar is.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er helemaal vrolijk uit zeg!!
    Sjonge, dat doe je goed!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo jij weet niet waar je aan begint zeg maar wat is hij mooi en als hij strak af is dan ben je trots dat weet ik zeker en dat mag ook hoor het is echt super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er al geweldig uit en meis, geniet lekker van wat je aan het doen bent, dat is belangrijker dan snel klaar zijn. Je kunt niet alles tegelijk willen doen, dus nu lekker met kaartjes bezig zijn voor de Kerst markt.
    Veel succes, liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.