Volgers

donderdag 5 december 2013

Heerlijk avondje

Hallo allemaal,

We zitten nog na te genieten van het heerlijk avondje.
Gezellig met de opa's en oma's sinterklaas gevierd. Echt ontzettend gezellig. Waarschijnlijk voor het laatst, want hij is nu acht. En is behoorlijk aan het twijfelen en nu dan weer even gelovend. Dus ik denk dat we na de feestdagen maar eens een goed gesprek met hem moeten hebben....
Ik wil jullie nog een kerstkaart voor bij Yvonne laten zien.
Voorlopig ben ik nog lekker bezig om die te maken. Zit lekker in het ritme, en nog best wel wat ideeën die uitgewerkt kunnen worden.

Het is een borduurpatroon bij
Jessica vandaan. De borduurzijde en stof komen uit de grote voorraad vandaan.
We hebben voor school een suprise gemaakt, ik zal jullie een dezer dagen het resultaat wel laten zien.

Groetjes en doe voorzichtig met het slechte weer, hier waait het behoorlijk.

6 opmerkingen:

  1. Wat een LEUK kerst-borduur-kaartje is dit Cora.....kruissteekjes zie je niet vaak op een kaartje, maar jij laat zien dat het toch GOED kan.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurwerkje! Wat een werk... Een heel bijzonder kerstkaartje! Dankjewel weer voor het meedoet Cora!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat mooi en met dat geborduurde krans.
    wat een werk en tijd! wow.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dit prachtig geborduurd !
    Een fijne en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.