Volgers

dinsdag 17 december 2013

Nog een kaart

Hallo allemaal,

Het is een beetje rustig in blogland. Iedereen is druk bezig met kerstkaarten schrijven enzo. Ik heb de laatste vandaag de deur uitgedaan. En volgens mij hoef ik niets meer te schrijven of te maken, of er moet nog een verdwaalde kaart binnenkomen. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik blijf nog wel even bezig met de kerstkaarten, ik heb nog zoveel materiaal en ideeën die vragen erom om uitgewerkt te worden. Dus als het jullie nog niet verveeld, blijven er nog wat kerstkaarten langs komen.

Deze heb ik ook in de zomervakantie geborduurd en nu pas afgemaakt.
Het plaatje is van Mireille en het patroon weet ik niet.
Ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden. Het is altijd weer heel inspirerend om jullie reactie's te lezen.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Cora,
    Je kaart is werkelijk schitterend.
    Ik moet je oprecht vertellen dat ik dit jaar geen kaartjes doe.
    Heb geen kans gezien te maken en bruintje kan het even niet trekken.
    Komend jaar ga ik weer aan de slag er mee.
    Liefs en dikke knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cora, je kaart is schitterend, mooi geborduurd, heerlijk toch als je nog zin hebt in kerstkaarten maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart !
    Gezellige (knutsel) week ☺
    Liefsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart. Je hebt het plaatje en de kleuren van het borduurwerk mooi gecombineerd.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een geweldig mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.