Volgers

vrijdag 3 januari 2014

Raar begin van het jaar


Ik heb weer eens wat hoor. Ik werk in de zorg zoals jullie misschien wel weten. En nieuwjaarsdag moest ik werken.
Ik ben lekker mijn klanten af gegaan. En bijna aan het eind van mijn dienst begon mijn acculampje te branden. Geen rare geluiden gehoord, nergens tegenaan gezeten. Dus geen idee wat er aan de hand was, de auto reed gelukkig nog dus ik gelukkig thuis gekomen.
Mijn man heeft gisteren de garage gebeld en verteld wat er aan de hand was. En hij kon meteen komen gelukkig. Ze doen de motorkap open. En dit raden jullie nooit, zit er een kat in de motor. Tegen de dinamo aan, vandaar dat het lampje dus ging branden. Het beestje heeft het jammergenoeg niet overleeft. Maar dit hadden ze bij de garage nog niet eerder gezien. Manlief heeft nog gevraagd of ik het had kunnen voorkomen, en volgens hun dus niet. Maardat gekke geval levert nog behoorlijk wat schade op. Het is gelukkig een lease-auto. Maar je staat wel Ff heel gek te kijken als je man met dit verhaal thuis komt.
Zoonlief heeft nog twee dagen vakantie, en dan gaat het gewone leven weer beginnen.
Dus ben ik vandaag maar eens op het kamer van het kind gedoken, en eens grote opruiming gehouden.
Dat gebeurt regelmatig, maar het lijkt elke keer alsof die kamers dichtslibben met troep.
Maar goed, het is nu weer helemaal opgeruimd. Ben benieuwd hoelang dat zo blijft.....

Bij Ons Borduurkaartenblog hebben ze een nieuwe challenge, gebruik een patroon van Sjaak van Went.
En ik heb net een kaart klaar met een patroon van Sjaak.
Het is niet zo'n leuk onderwerp, ik heb hem nodig voor een condoleance.
Ik weet niet welk patroonnummer van Sjaak dit is, het is al een ouder patroon. Het borduurgaren wat ik gebruikt heb is van DMC. En het plaatje is van Mireille.

19 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een verhaal, dat wil je ook niet zien hoor, brrrr, en arme kat...
    Maar je kaartje is wel heel erg mooi geworden !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty zeg, zooo mooi met dat borduurwerk

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, wat sneu voor het katje en jullie portemonnee!
    Je kaart vind ik erg mooi en heel stemmig.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verhaal zeg van die kat, wel sneu ook, maar jou schade is ook niet leuk!!!
    Je kaart vind ik super mooi!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is ook wat Cora, een kat onder de kap van de motor, wat eng zal dat geweest zijn om te zien voor je man.
    Gelukkig heeft het je niet weer houden om een prachtige kaart te maken met een patroon van Sjaak, ook wel voor een trieste gebeurtenis, maar zo is het leven.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze 3de challenge van Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. tjee...dat is raar opkijken! wat jammer dat het katje niet heeft overleefd.
    je kaart ziet er mooi uit. prachtig geborduurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cora, Wat een bizar verhaal!. Jammer van de kat. Vervelend dat er veel schade achterweg komt. Je hebt een leuke kaart gemaakt. bedankt voor het meedoen bij ons borduurblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat het diertje niet overleefde!
    Je kaart is heel stijlvol gemaakt!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Brrr.... dat klinkt niet zo leuk! Hopen dat je zoiets nooit weer overkomt... Ondanks dat is je kaartje wel prachtig geworden, hoewel die niet voor iets 'leuks' is. Mooi, eenvoudig voor zo'n gelegenheid.

    Dankjewel voor het mee doen bij de 3e challenge van Ons Borduurkaartenblog.

    Groetjes Lisanne, DT-lid Ons Borduurkaartenblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een bizar verhaal en zielig voor het beestje, maar je kan er niets aan doen. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt! Prachtig patroon en heel stijlvol geworden. Superleuk dat je meedoet met de challenge van ons borduurkaartenblog. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Cora,
    dat is nog eens gek! En zielig zeg voor die kat. Had het zeker koud...
    Je kaart is wel weer heel mooi gemaakt. Jammer dta je hem nodig hebt, maar ze horen er net zo goed bij!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend mooie kaart heb je gemaakt Cora,mooie borduurpatroon heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cora,
    Een prachtige kaart is het geworden hoor.
    Maar meid wat sneu van de kat. Zo zielig en bijzonder ik had hier nog niet eerder van gehoord.
    Hopelijk komt het niet ten koste van jullie. Zulke grapjes zijn altijd niet grappig.
    Liefdevolle groetjes en we bellen snel.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een kattenverhaal zeg!!!
    ....... dat dichtslibben met rommel van een kamer van zoonlief is heel herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een prachtige borduurkaart, mooi patroon hoor.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan eindelijk weer in mijn blog.
    wat een schittende kaart vooral het borduur
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cora,

    Mooie stijlvolle kaart heb je geborduurd.
    Hoe kan een kat nou in de motorkap komen?
    Dat kan toch niet zou je denken, maar je man heeft het zelf gezien.
    Sneu voor de kat en voor jullie is het dan lekker dat je een lease-auto hebt.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.