Volgers

zaterdag 29 maart 2014

Nieuwe hobby?

Hallo allemaal,
Het is al weer een poosje geleden dat jullie van mij gehoord hebben.
Ik wil jullie bedanken voor jullie reactie's op mijn vorige blog. Erg leuk altijd, om die te lezen.
En waar slaat de titel op bovenaan het blog?
Het is jullie vast wel opgevallen, dat ik veel minder vaak berichten post.
Dat heeft een logische reden; en een misschien vaak gehoorde. Druk, druk, druk. Dat kennen jullie allemaal wel.
Druk met vanalles en nog wat.
En op het moment erg druk en een beetje verslaafd aan het raken, aan het haken.
Ik ben op het net aan het surfen geweest, en ontzettend leuke patronen gevonden. Ik mag minstens wel 100 worden, als ik alles wil maken wat ik nog maken. Het staat er een beetje krom, maar jullie snappen me wel.
5 april sta ik weer op een markt, en daar heb je natuurlijk wel wat voorraad voor nodig.
Normaal neem ik alleen maar mijn kaarten mee, en nu neem ik wat gehaakte dingen mee ter afwisseling. Jullie krijgen het verslag van de markt nog van me.
Ik zal jullie in andere blogberichten laten zien, wat er nog meer mee gaat naar de markt.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze gehaakte creaties vinden. En van mijn nieuwe hobby.
Vroeger was ik niet zo van het haken; vond de patronen en kleuren die gebruikt werden erg truttig. Maar tegenwoordig.... Zoveel ontzettend leuke dingen om te maken. En goede uitleg te vinden op het net.
Als ik vroeger een rechte lap haakte, ging het uiteindelijk altijd scheef. En zoals jullie nu gezien hebben, dat probleem is opgelost. Trouwens, dat valt me nu pas op, het zijn allemaal wel eetbare dingen die ik gehaakt heb als sleutelhanger.
En mochten jullie nog leuke site 's en haakpatronen weten, en die willen delen; ik houd me aanbevolen.
Tot de volgende keer.

5 opmerkingen:

  1. Enige haakwerkjes! En ja, het is allemaal te eten....grappig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk die beestjes. Ik ben bezig geweest inktvisjes te haken voor couveuse kindjes, maar zit nu met een brace en mag voorlopig niet haken. En dat terwijl ik zoooo veel ideetjes heb.
    Veel plezier met je haakmanie:)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, dat is jammer Trees. Hopelijk mag je gauw weer beide handen gebruiken. Sterkte!

      Verwijderen
  3. Haken is ook heel erg leuk, en je maakt een hoop gave dingen ☺
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n ijsje heb ik ook gehaakt! Hij werd alleen een stuk groter...hihi. Ik zal wel te los haken... Leuk dat je zulke leuke dingen maakt!!
    Groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.