Volgers

woensdag 16 april 2014

Filmpje

Goedemiddag allemaal,

Ik heb weer een filmpje voor jullie. Met een tip die ik zelf heel handig vind, over het schoonmaken van je snijmal. Zo simpel, dat ik er zelf niet op ben gekomen. Het is niet zo'n beste kwaliteit film, maar je snapt de bedoeling wel.

Heb ik meteen een vraag voor jullie, wat vinden jullie ervan dat ik er fimpjes opzet? Wel blijven doen, of laat maar zitten?
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's.

En ik wilde jullie nog een gehaakte creatie laten zien. Hij is inmiddels al verkocht ook. Dick heeft ook deze keer de kleurencombinatie bedacht. En ik moet zeggen, ik vind het aardig gelukt. Ik schok eerst van de combinatie, maar het is blijkbaar wel geslaagd, want hij was zo verkocht....

4 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, Cora, vooral de roos!
    En de combinatie geel, oranje, rood kan heel goed, dat blijkt!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gehaakte creatie vind ik erg goed gelukt. Mooie kleurtjes en ziet er gezellig uit. Blijf maar filmpjes uploaden hoor. Deze tip was ook weer welkom!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi cora, ben er weg van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke tissuebox heb je gehaakt, ik vind hem super,
    ook in die kleuren ☺
    Ik ben eerlijk om te zeggen dat ik de filmpjes niet kijk, meestal geen
    tijd voor simpelweg, en als ik iets wil weten hoe iets moet dan zoek
    ik het meestal gewoon even op.
    Maar ik spreek voor mezelf hoor, misschien zijn er anderen die het
    wel leuk vinden en kijken...
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.