Volgers

vrijdag 18 april 2014

Paars

Hallo allemaal,
Jullie hebben mazzel, twee berichten op een dag.
Het is nog wel erg vroeg, maar ik ben al weer een beetje bezig met de kerstkaarten.
Eigenlijk wel gek, we zitten nog in de paassferen en nu al bezig met kerstmannen en bomen. Mijn man zou zeggen,dat hij dus toch al die tijd gelijk had, toen hij zei dat ik een beetje gek was..... En denk nou niet dat ik dit soort opmerkingen over mijn kant laat gaan. Dan krijgt hij altijd een reactie op, onder andere dat ik gek genoeg was om met hem te trouwen.... Wij plagen elkaar graag, en hij hoopt dat ik dan boven op de kast ga zitten. Dat deed ik vroeger wel. Tegenwoordig heb ik ook meer mijn bekkie bij me, en plaag ik gewoon terug.
Deze kaart heb gemaakt met een embossingfolder van Crealies. Die gekleurd met de TeGekkeKrijtjes en daar een plaatje opgedaan. Van wie het plaatje is weet ik niet eens meer. En de sketch van deze kaart ben ik ergens tegengekomen op een blog. Zou alleen niet meer weten bij wie.
En jullie hebben mazzel, ik heb er nog eentje om te showen. Dit is een eigen ideetje van mezelf. Het plaatje is een restje, de stansjes zijn van Nellie Snellen. En het DP komt uit een blokje van het Kruidvat.
En de stempeltekst komt van een lap bij Inkerbell vandaan. Wat glittersteentjes en klaar was Kees, of Cora in dit geval.
Ik mis in deze kaart alleen nog wat, weet alleen niet wat. Misschien hebben jullie ideeën?

5 opmerkingen:

  1. Simpel kan heel mooi zijn! TIP: misschien een leuke strik als meerwaarde???
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee eenvoudige maar o zo mooie kaartjes!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,
    erg leuk!! En ik mis niets hoor. Vindt ze gewoon goed zoals ze zijn.
    En lekker blijven plagen! Hahahaha....hou ik van!
    Fijne dagen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.