Volgers

vrijdag 18 april 2014

Passion




Goedemorgen allemaal, Hebben jullie gisteren ook de Passion gezien? Wat was dat bijzonder en ontroerend. We hebben gisteren met zijn tweeën zitten kijken, manlief had andere dingen te doen. Op de kinderclub zijn we ook met het paasevangelie bezig geweest. En gisteren hadden we na ons verhaal een heel gesprek over Pasen en de opstanding. Wel heel bijzonder om het de kinderen te vertellen en met ze verder te praten. En toen kwam er ook naar boven dat er verschillende kinderen naar de Passion zouden kijken. Eigenlijk wel appart, we vertellen ze elke week een Bijbelverhaal, maar je weet niet of je de kinderen daarmee ook bereikt. En soms heb je van die gesprekken, en dan merk je dat er wel wat gebeurt met de kinderen. En daar kun je alleen maar heel dankbaar voor zijn. Ik weet niet hoe jullie je Paasdagen beleven, maar ik wilde mijn gevoel met jullie delen. Ik wens jullie hele fijne en gezegende paasdagen toe.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.