Volgers

woensdag 23 april 2014

Zomaar

Goedemorgen allemaal,
Ik wil,jullie eerst bedanken voor de leuke reacties elke keer. Dat maakt het heel gezellig om te bloggen.
En ik heb weer een leuke tip voor jullie.
Ik kwam dit tegen bij Gaby, je kunt het HIERvinden. Erg makkelijk als je strikjes gaat maken.

En ik wilde jullie dit kaartje laten zien.
Het is een kaartje die ik al een poosje geleden gemaakt heb. Vraag me niet van wie het patroon en het plaatje zijn, want dat zou ik je niet kunnen vertellen.

2 opmerkingen:

  1. Hé Cora,
    Leuk dat je mijn tip hebt opgenomen, dank je! Enne...striks'se zou ik zeggen.
    Geborduurde condoleance kaarten blijven altijd mooi!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel stemmig kaartje. Prachtig gemaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.