Volgers

donderdag 8 mei 2014

Donderdag=

Goedemorgen allemaal,
Het is weer donderdag, en dat betekent, tijd voor een kerstkaartje.
Het is deze keer een heel strak kaartje geworden. Maar ik had ineens inspriratie.
De achtergrond is gemaakt met de TeGekkeKrijtjes. Daarop gestempeld met een denneboom,uit de stempelwinkel in Deventer. En de tekststempel komt bij Inkerbell vandaan.

Ik las trouwens bij Yvonne op het blog, dat ze gaat stoppen met de challenge. Jammer vind ik, maar je gezondheid gaat wel voor. Voor mij blijft donderdag voorlopig nog wel even kerstkaartdag.

8 opmerkingen:

  1. Het is een mooie sfeervolle kaart. Jammer dat je dan iet meer mee kunt doen op Yvonne haar blog.
    Groetjes,
    Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie gestempelde kaart!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw! Doe mij een beetje van jouw inspiratie ;-)
    Ik vind een prachtige kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed om elke week al vast een kerstkaartje te maken. Ik doe niet mee met een challenge ofzo, maar zit gewoon elke week met een buuf aan de tafel ......... 2 jaar geleden is het ons wel gelukt, maar er komt gewoon niets meer van ..... :-) creatieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.