Volgers

vrijdag 2 mei 2014

Haken aan een deken

Hallo allemaal,
En hebben jullie ook genoten van een weekje vrij?
Wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad. Het weer werkte niet helemaal mee, maar we hebben heerlijk genoten, lekker gelezen, uitgeslapen en gewoon met elkaar bezig geweest.
En omdat het niet zo lekker weer was,ben ik lekker aan het haken geweest.
De dochter van een vriendin had mijn deken gezien, klik hier en wilde zelf ook wel zo'n deken voor op haar bed.
Alleen dan in hele andere kleuren. Het patroon komt ergens uit een haakboek. We hebben het uit zitten rekenen hoeveel we nodig hebben qua vierkantjes; en dat zijn er 264. Die zitten er nog niet allemaal aan. Ik geloof dat ik ruim 60 vierkanten gehaakt heb. er moet nog een rand omheen, alleen ben ik er nog niet uit wat voor rand. Hebben jullie nog ideeën?
Dus wordt vervolgd zou ik zeggen.

7 opmerkingen:

  1. Dat wordt een gezellige deken. Ik had ere ook een gemaakt voor op de bank, maar dat werkte niet goed. Weggegeven! Wel erg lekker om te doen. Je theezakjes bloemen met hoekpons vind ik een geweldig idee.
    Leuk!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog een lange weg te gaan, Cora, maar het ziet er nu al kleurrijk uit!
    Haak'se, have fun.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aparte kleuren combinatie van de gehaakte granny's erg leuk geworden , maar wat een klus om het in elkaar te zetten!
    ......enne..... Mijn hobbyhok had ik zojuist helemaal weer eens 'strak' opgeruimd hoor. :-) ..... De puinhoop van ervoor had ik ook wel gefotograveerd, maar alleen voor mezelf als verrgelijkingsmateriaal, hahahahahahaaaaaa. Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is inderdaad een aparte kleurencombi, dat heeft de jongedame zelf uitgekozen. Moest er eerst wel van slikken, maar nu ik er mee bezig ben. Vind ik het wel erg leuk worden. Heeft wel wat van de PIP-kleurtjes.

      Verwijderen
  4. Hoi Cora,

    Het is een hele klus maar dan heb je ook een prachtige deken en weet je zeker dat je je niet hoeft te vervelen :-).
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi wijffie, zal heel wat werk zijn
    Maar fijn dat je zo genoten hebt, van dat weekend.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woww die ziet er echt geweldig uit, en zo fleurig ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.