Volgers

vrijdag 16 mei 2014

Kerstkaart

Goedemorgen allemaal,
Ik was gisteren te laat om mijn kaart voor Yvonne te plaatsen. Dus dat doen we dan maar vandaag.
Het is een kaart die ik gemaakt had voor de SAL van februari van Kianna. En ik was te laat met insturen. Kan gebeuren. Soms ben je gewoon te druk met van alles.
Maar ik wilde hem toch aan jullie laten zien.
Het patroon is van Joke de Vette. Ik heb DMC-garen gebruikt. Geen idee welke nummers. En het plaatje ingekleurd met aquarelpotloden. Het achtergrond papiertje komt uit een blokje van het Kruidvat. Ik ben benieuwd wat jullie van deze vinden.




12 opmerkingen:

  1. Hallo Cora
    Ook de patronen van Joke de Vette blijven leuk om te borduren, jij hebt een prachtige kerstkaart gemaakt,mooie kleuren ook.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie rustige kerstkaart.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Engeltjesachtig mooi!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een engeltje Cora! ;). Jij hebt wel veel geduld denk ik met die garens. Niets voor mij denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig plaatje en mooi bewerkt. Je kaart is gelukt. Als je hem op tijd had ingestuurd had je vast gewonnen:-)
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora! Wat een lief kaartje heb je gemaakt!
    Enig afdrukje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je hem toch geplaatst hebt en we hopen natuurlijk dat je nog heel vaak meedoet! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje maar Yvonne is inmiddels gestopt met haar challenge kerstblog. Daar hoef je dus niet meer aan mee te doen.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Anita, ze was gestopt. Maar ze heeft inmiddels een doorstart gemaakt. En we kunnen dus gewoon onze kerstkaarten blijven plaatsen bij Yvonne.

      Verwijderen
    2. Oke dat wist ik nog niet. Toch spijt gekregen dus.

      Gr. Anita

      Verwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.