Volgers

maandag 9 juni 2014

Bestelling

Hallo allemaal,
Wat heb ben we een heerlijke dagen hè. Zaterdag was een beetje aan de warme kant voor ons. We hadden een klederdrachtdag in het Zuiderzeemuseum, erg leuk.
Maar om met dat warme weer met drie rokken en een warm jak te lopen, dat vergt enige inspanning. Dick had nergens last van, en heeft een supergave dag gehad.

Hebben jullie dat ook, hoe meer mensen weten dat je aan het hobbyen bent, dat er dan ook wel gevraagd wordt om dingen op bestelling te maken?
Dat gebeurt bij mij regelmatig en ik vind het altijd wel leuk om te doen. Ik moet soms wel heel diep de inspriratiebron aanboren, maar daar heeft iedereen wel eens last van, denk ik.
Deze kaart heb gemaakt voor het 40-jarig huwelijk van de voorzitter van onze jeugdcommissie.

Een 3dtje wat ik nog had liggen, gecombineerd met wat stansen. Het achtergrond papier komt bij de Kruidvat vandaan. Net als de bloementjes op het glas.

De embossing op de glazen heb ik gekleurd met de Metalic Te Gekke Krijtjes. Je ziet het niet echt goed, maar er zit echt een glittertje in.
Het strikje op het glas is gemaakt met de Bowdabra, echt een superapparaatje voor dit soort klusjes.

En een bijpassende enveloppe gemaakt van behang.
Het is een grote kaart geworden, zodat onze jeugdleden er ook een wens in konden schrijven voor onze voorzitter.
Het feest is inmiddels al geweest en ik kan zeggen dat de kaart erg in de smaak viel.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Cora, wat een leuke foto's van Dick.
    Je kaart is ook weer prachtig geworden.
    Mooi in het rood!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, Cora en dank je wel voor je leuke reactie op mijn blog!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er weer geweldig uit vrouwtje, en wat leuk je zoon in klederdracht. En wat een bink he. Pffff dat groeit en groeit, maar ja dat zie ik hier ook. Laetitia heeft een echte vriend. Heus serieus hihihihi.
    Maar ja, ze wordt ook "al" 16 he.
    Leuke knul uit Zwijndrecht ach ja, wat van ver komt moet goed zijn zeggen ze hahahahahaha
    Dikke knuffels meis

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.