Volgers

maandag 21 juli 2014

Traktaties

Hallo allemaal,
Ik zat te kijken bij mijn blogberichten, en ik zag dat ik al 125 berichten heb geschreven. Wat gaat het snel allemaal. En wat heb ik in die anderhalf jaar leuke contacten met verschillende van jullie opgebouwd. Ik wilde jullie bedanken voor alle leuke reactie's die ik elke keer van jullie krijg.
Ik hoop dit nog een hele poos met jullie te kunnen blijven doen.

Ik had in een blogbericht geschreven over de traktaties van Dick. En nu de rust na zijn ongeluk is weer gekeerd. Kan ik jullie laten zien, wat ik gemaakt heb met zijn verjaardag, en de traktatie op school.

En omdat Nederland had gewonnen met voetbal, moesten het voor school WK-cakejes worden.
Vorig jaar had hij ook op cupcakes getrakteerd, en blijkbaar vinden ze ze erg lekker,want hij wilde het het weer trakteren. En als je de topping elke keer veranderd, heb je elke keer wat nieuws.
en aan de reactie's van zijn klasgenootjes te horen, viel het goed in de smaak.
Ik had voor de meesters en juffen slagroomtruffels gemaakt om te trakteren. En ik dacht er ruim voldoende meegegeven te hebben. Dick kwam terug uit school en zei dat hij er te weinig had. Wat blijkt nu; hij kon niet alle meesters en juffen vinden, waren misschien niet op hun plek. En toen heeft hij met zijn vriendjes die mee waren door de klassen, alle truffels die over waren opgesmikkeld......
Voor zijn verjaardag had ik een taart besteld bij de HEMA.
Maar omdat ik bang was, niet genoeg te hebben. Heb ik ook nog wat cupcakes gebakken.

Het is deze keer een lekker smakelijk blogbericht geworden. Ik ben benieuwd naar jullie reactie's. Ik lees ze elke keer met ontzettend veel plezier.

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er smakelijk uit, jam!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker uit. Leuk ventje! Haha en die slagroomtruffels hebben vast lekker gesmaakt!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zeker een heerlijk mannnetje. En soms een beetje ontdeugend. En die truffels waren heerlijk als ik de mannen mag geloven.

      Verwijderen
  3. Oh whow meid, was is die bink al groot. Pffffffffffffffffffffff. En die cake's geweldig en wat een schitterende taart. Lekker berichtje geworden hoor. Zit met water in de mond hier.
    Knuffieeeeeeeeeee

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.