Volgers

donderdag 18 september 2014

Kerstkaart week 38

Goedemorgen allemaal,
Ik ben deze keer lekker vroeg aan de gang, zoonlief heeft vandaag zijn schoolreisje. Ontzettend leuk naar het Dolfinarium. Ze treffen het, want het is en het wordt super lekker weer. En ondanks dat je dan in groep 6 zit, is het natuurlijk wel gezellig als mama even komt uitzwaaien. Dus vandaar dat ik zo vroeg ben voor mijn doen.

Het is weer tijd voor een kerstkaartje. het is donderdag, dus weer tijd voor Yvonne's 52 weeks.
Een heel simpel kaartje eigenlijk, het idee had ik op Pinterest gezien. Dus maar eens een poging gewaagd. Waar het washitape allemaal vandaan komt geen idee. Ik koop het eigenlijk overal, als ik het een leuk motiefje vind. Met als resultaat dat er al twee bakken van de Chinees vol zitten met rolletjes tape. En de rub-on tekst heb ik eens een keer gekregen. Ik ben er nog niet helemaal tevreden over, maar voor de eerste keer werken met die tape op deze manier vind het wel aardig gelukt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

9 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje, heel leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He wat een leuk kerstkaartje Cora, ik zag het vorig jaar ook op Pinterest en ik heb een tapejes versie gemaakt en een versie met strookjes papier. Zo heb je op een simpele manier weer een heel leuk kerstkaartje. Je zoontje boft met het weer, hier in het zuiden regent het, hopelijk heeft hij een super dag. Fijn dat je weer mee doet met de 52 weeks off........groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Simpel is ook heel leuk, gave kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk idee !! zo'n kerstboom gemaakt van tape ziet er gaaf uit,
    fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, deze washitape kerstboom! Een kerstbal van tape is misschien ook wel een idee? Je zoon heeft wel geboft met het weer vandaag.Ik hoop dat hij een hele fijne dag gehad heeft.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora,
    heel erg leuk deze washitapekerstboom (leuk woord zo...)
    Niet te moeilijk, snel klaar en een heel gaaf kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldig leuke kaart is het weer geworden.
    Complimenten
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.