Volgers

dinsdag 30 september 2014

Knuffeldoekje

Goedemorgen allemaal,
Daar zijn we weer. Ontzettend gezellig al die reactie's op de vorige post.
Ik ben nog niet zo'n ster in het stempelen, en dan is het helemaal leuk als je zulke reactie's krijgt.

Deze keer heb ik een knuffeldoekje om aan jullie te showen. Mijn overbuurvrouw had een kleintje gekregen, en dan wil je niet met lege handen aankomen.
Het idee heb ik al meerdere keren op het net langs zien komen en daar mijn eigen slinger aan gegeven.


Het garen wat ik gebruikt heb, is Soft van de Zeeman. Lekker zacht voor zo'n kleintje. En het patroon voor het muizenhoofdje, komt uit een boekje wat ik bij het Kruidvat eens gekocht heb.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

6 opmerkingen:

  1. Die oortjes!!!!!!!! Wat een schatje. De buurvrouw zal er wel blij mee zijn met zo'n dotje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och dat muisje...wat lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cora,

    Wat een mooie en lieve knuffeldoek, knap gemaakt hoor!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Cora,

    Oh wat gaaf, die staat ook nog op mijn lijstje
    om eens te maken !
    Maar je hebt deze echt tof gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke knuffeldoek, heb er zelf ook al een paar gemaakt en zo leuk om te doen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd!!!
    Ik heb nog een paar leuke gratis NL patronen op de site voor knuffeldoekjes. Ik vind ze heerlijk om te maken!

    Liefs
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.