Volgers

woensdag 17 september 2014

Notitieblokje

Goedemorgen allemaal,
Wat een heerlijk weer is het vandaag hè? Ik geniet er ontzettend van, met al die mooie kleuren.
En een heel hartelijk welkom aan Diana.

Ik wilde jullie deze keer 2 dingen laten zien, die de laatste tijd uit mijn koker zijn komen rollen.
Een notitieblokje die ik gepimpd heb, met een stukje behang en een 3D- plaatje.
En een kaartje, wat ik gemaakt heb voor de voorraad. Van wie het patroontje is, weet ik eigenlijk niet; want ik heb dit kaartje gemaakt op de creaclub.



8 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, lekker ijverig geweest!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi weer is het!
    Bedoel je mij? Dank je wel!

    Wat een leuke creatie! Pfft...daar gaat mijn to do list :D

    groetjes
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer heel mooi uit ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker heel mooi weer en dan deze vrolijke kleurtjes op jouw creaties erbij, het is helemaal super!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat het patroon van Sylvia Scharp is Cora, het is wel een beetje haar stijl, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
    Mooi notitieboekje is het zo, je kaart is ook héél apart.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk gedaan weer Cora!
    Enig notitieboekje, ben ik gek op!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cora,
    Dat kaartje is super leuk maar ook het blokje is erg leuk gedaan hoor.
    Ben even de schade aan het inhalen hahahaha.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.