Volgers

maandag 1 september 2014

Tasje

Goedemorgen allemaal,
Ik wil jullie bedanken voor de reacties op de deken. Erg leuk om dat allemaal te lezen, en bedankt voor de goede ideeën die jullie aandroegen om er nog iets bij te haken. Ik denk dat het een kussen gaat worden, alleen staat dat een beetje op een laag pitje. Het binnenkussen ligt al in huis, nu alleen de tijd nog vinden...De kerstkaarten moeten nu gemaakt gaan worden, en dat heeft een beetje voorrang.
De deken heb ik dit weekend afgeleverd; en de jongedame vond het "vet cool", dus missie geslaagd.
Deze keer wilde ik jullie een tasje laten zien, wat ik op de creaclub gemaakt heb.

Het tasje hadden we gekregen en het hoefde alleen maar gepimpt te worden. En dat vond ik deze keer een lastige; je werkt met de materialen die op de club voorhanden zijn. En dat is niet altijd mijn smaak; en soms heb je een heel andere idee in je hoofd. Maar na een hele poos puzzelen, papiertjes bij elkaar zoeken is het dan toch gelukt. Eenmaal thuis heb ik er nog een theebloem uit eigen voorraad opgedaan en was ik helemaal tevreden.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie's.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat de deken zo in de smaak gevallen is !
    Je tasje is ook heel erg leuk ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,
    het is toch een heel leuk tasje geworden hoor! Het ziet er gewoon heel gaaf uit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg lief dat tasje.
    Bijzonder eigenlijk wat een mens zo al kan he. Soms kunnen we veel meer dan we denken. Ik zag net ook je deken. Whowwwwwwwwww wat schitterend. Snap dat je daar even afscheid van moest nemen.
    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.