Volgers

zondag 5 oktober 2014

80 jaar

Goedemorgen allemaal,
Het weer is ineens omgeslagen hè. Gisteren heb ik nog heerlijk buiten gezeten, en vandaag zit ik binnen met de kachel aan. Je kun er echt geen peil op trekken meer.
Heeft wel een voordeel, ik ben lekker aan de freubel.
Deze kaart heb ik op bestelling gemaakt. Voor een dame die 80 werd.

Het duurde even voordat ik wist wat ik wilde maken, maar uiteindelijk kwam er toch een ideetje boven drijven.
Het is een easelkaart geworden. De gebruikte stansen zijn van MD. En het embossing is bewerkt met de TeGekkeKrijtjes. Er zit iets een glimmertje in, maar dat zie je niet op de foto. Het achtergrondpapier komt uit een blokje van de Action.

En natuurlijk weer een theebloem gebruikt. Ik kan het gewoon niet laten...
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Vintage is niet echt mijn ding, dus als jullie nog leuke tips hebben, houd ik me aanbevolen.

9 opmerkingen:

  1. Het weer is inderdaad omgeslagen. Kouder, bewolkt en af en toe motregen. We waren ook erg verwend met die mooie nazomerdagen. Erg mooie easelkaart Cora. Een leuk plaatje en mooie theebloem heb je verwerkt op de kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een mooie kaart! De kleurtjes kloppen. Ik denk dat deze dame die hem krijgt supertrots is op zo'n kaart

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Cora,

    Wat een mooie kaart zeg !
    Hier nog het zonnetje en de deuren open,
    wat een verschil toch hè ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi in kleur gehouden, Cora! Ik vind het een plaatje! En die mevrouw van 80 vast ook.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zal ze dit een mooi kaartje vinden en wat heb je mooie mallen gebruikt echt super hoor .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora,
    ik vind het een prachtige kaart voor een 80 jarige! Dat gat helemal in de smaak vallen! En deze vintage kart is heel goed gelukt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gemaakt en de mallen zijn erg mooi bewerkt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deez' is ook heel mooi! Ja en dat van die theezakjes :-) Dat ken ik. Leuke bloem! Subtiel kleurtje!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.