Volgers

dinsdag 14 oktober 2014

Huwelijksjubileum

Hallo allemaal,
Een heel hartelijk welkom aan Diny, leuk dat je de weg naar mijn blog hebt gevonden.
We blijven in de bestellingen zitten. En ook deze keer is het een kaartje voor een jubileum.

Het idee voor deze kaart kwam ik tegen op Pinterest. Echt een supersite om ideeën op te doen.
Het plaatje komt bij Studio Light vandaan. En verder wat ik zelf in de voorraad had liggen.
Ik heb de randen geknipt met een fotoschaar, dat gaf wel een leuk effect dacht ik.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.
Ik zeg het misschien niet zo vaak, maar ik geniet elke keer weer van jullie leuke ractie's. Heel stymulerend om te blijven bloggen.

7 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje kaart!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk gedaan....en dit modelletje zie je niet zo vaak.....mooi!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart in een heel gaaf model Cora! Je plaatje past er prachtig bij!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    ik vind deze kaart een topper. Zo mooi met die foto en het model is ook al zo enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Hoi Cora,

    Dat heb je heel leuk gedaan zeg ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi modelletje! 1tje om te onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.