Volgers

woensdag 5 november 2014

FF tussendoor

Goedemorgen allemaal,
Het begint nu echt herstweer te worden hè? Echt weer om bij de kachel lekker te gaan freubelen.
Ik ben lekker bezig met de kerstkaarten. Maar soms moet er ook wel eens een "gewoon" kaartje gemaakt worden.
Het designpapier was maar een klein stukje, niet genoeg voor de hele achtergrond, maar door het te draaien en te matten; kreeg ik toch een heel leuk effect.
Ik kreeg deze tip van iemand op de creaochtend, en dat was er wel eentje om te onthouden.
Er verder wijst deze kaart zich vanzelf.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.


5 opmerkingen:

  1. Haha, je moet vaker een te klein papiertje gebruiken. Het ziet er erg leuk uit.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er muzikaal uit...:-), leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, je wordt wel vindingrijk als het even niet lukt om het juiste papier op voorraad te hebben....en wat istie goed gelukt Cora!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een speciaal maar leuke kaart geworden Cora! Zo eens iets anders hé. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.