Volgers

donderdag 20 november 2014

Kerstkaart week 47

Hallo allemaal,
Ik begin lekker op stoom te raken met de kerstkaarten. Heel veel ideeën, maar het ontbreekt me gewoon aan tijd. Maar dat zal bij jullie ook wel zo zijn.
En omdat het donderdag is vandaag, wil ik jullie weer een kerstkaart laten zien.
Ik heb het idee voor deze kaart van Pinterest afgehaald, en daar mijn eigen draai aan gegeven.
Washitape en een wat oudere stans van MD gebruikt.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

Deze kaart laat ik meedoen bij Beccy en Yvonne's 52 weeks

12 opmerkingen:

  1. Een leuk kerstkaartje Cora. Moet er zoals gewoonlijk nog aan beginnen. Altijd aan de late kant voor de Kerstkaarten hé ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cor,
    Wat een leuk idee! mooi de kaarsjes van washi tape, mooi gemaakt.
    Fijn dat je weer mee doet aan 52 Weeks of...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke CAS kerstkaart Cora. Leuk die kaarsjes van washi tape.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een mooie eigen variant op gemaakt! Goed gelukt!
    En leuk dat je weer meedoet met de 52 weeks..
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee, Cora!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk kerstkaartje en een leuk idee waar printerest al niet goed voor is.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee van de washitape! Nooit aan gedacht!
    Gaaf hoor.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cora
    Prachtig gemaakt met het Washi tape, je hebt er een leuke draai aangegeven,héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a great idea to use washi tape for the candles, you are so clever Cora! I like the wonderful Christmas colours you chose for this card, and I also like the fabulous foliage and bright red berries. Well done.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.