Volgers

vrijdag 28 november 2014

Recyclen en suprise

Goedenavond allemaal,
Hier wordt er druk gewerkt aan een suprise. Zoonlief zit nu in groep 6 en daar is het de bedoeling dat je een suprise met gedicht maakt. En als je dan een creabea als mama hebt, dan moet er wel iets leuks gefreubeld worden. Nu is degene die hij getrokken heeft, helemaal weg van atletiek. Dus nu zijn we van papiermache een kogel voor het kogelslingeren aan het maken. Zien jullie het voor je..... Laat ik nu nog nooit papiermache gemaakt hebben. Dus eerst maar eens op internet gekeken. En aangezien we nog behangplaksel, ballonnen en genoeg kranten in huis hebben, hebben we een poging gewaagd. Wordt vervolgd dus......
En nu mijn kaarten die ik aan jullie wil laten zien. Het zijn kaarten gemaakt van kaarten. Ik krijg er altijd een heleboel uit mijn kennissenkring ( handig als je bij de thuiszorg werkt). Ik heb ze wel eens eerder gemaakt, en ze zijn altijd een groot succes.
Dit zijn kaarten met bloemen. Maar er liggen een stel kerstkaarten ook hiermee te wachten. Maar ja de tijd hè.....
En voor de liefhebbers onder ons, bij de HEMA hebben ze weer nieuw washitape, ik had me voorgenomen om niets nieuws aan te schaffen(zie mijn vorige post) maar er zijn toch weer wat rolletjes naar huis gegaan.......
En nog dan nog wat; wij dachten dat zoonlief nog geloofde in Sinterklaas. Niets is minder waar. Dus zijn maar eens aan tafel gaan zitten voor een goed gesprek. Wij uitgelegd hoe de vork in de steel zat. En hij reageerde maar niet, hij vertrok werkelijk geen spier. En na wat aandringen kwam het hoge woord er dan uit. Hij wist het al wel een poos. Maar had zijn mond gehouden, anders liep hij zijn kadootjes mis.
We hebben dubbel gelegen met zijn tweeën. Zo'n boef gewoon..... Het is dat ik er geen foto van heb, maar het ontdeugende snuit wat hij trok, super gewoon.

4 opmerkingen:

  1. Haha, kleine kindjes worden ook groot. Is altijd wel jammer als ze niet meer in Sint geloven. Leuk idee met die gebruikte kaarten, Cora!
    nog wel een heel gepuzzel!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit vind ik een heel leuk idee, Cora!!!
    Dank voor het delen...:-)
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaaaaaa ik zie die boeventronie helemaal voor me.
    Geweldig hoor.
    En mooie kaartjes.
    Dikke knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi geworden. Ik heb ook nog kaarten liggen, die ik wil hergebruiken maar inderdaad we moeten minimaal 500 jaar oud en 48 uur in 1 dag hebben en dan heeeeeeeeeeeel misschien redden we het....

    Liefs
    Diana
    www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.