Volgers

woensdag 12 november 2014

Waterval kaart

Hallo allemaal,
We gaan nog steeds lekker met de kerstkaarten. Maar zo af en toe wordt er ook een gewoon kaartje gemaakt.
Deze heb ik gemaakt op de creaclub, een watervalkaart. Het was al weer een poos geleden dat ik dat gedaan heb, dus het heeft wel wat hoofdbrekens gekost.
Maar uiteindelijk is het wel gelukt. Ik zie trouwens op de foto, dat er nog geen lintje aan zit. Dat gaan we gauw nog even rechtzetten.
Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Cora,
    mooie plaatjes, ik weet alleen niet hoe het werkt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Oh die heb je heel erg mooi gemaakt,
    gaaf model ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er leuk uit, maar ik weet ook niet hoe het werkt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Cora! zo'n watervalkaart heb ik nog nooit gemaakt. Lijkt me echt tof om te doen. Staat nu ook genoteerd op mijn lijstje seh;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie watervalkaart Cora. Leuk om weer eens een oudere techniek te gebruiken .En het is voor de ontvanger ook een leuke verrassing zo'n aparte kaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful Cora. I have not made one of these in ages. I had forgotten about this design.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi Cora, voor mij abacadabra ook met uitleg houdt het wel bij mijn eenvoudige maaksels.Maar ik ga lekker.Moet nog ff foto's maken dan komen ze ook snel op me blogje. Knuffieeeeeeeeeee

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.