Volgers

maandag 12 januari 2015

Goede voornemens

Goedemorgen allemaal,
Ik ben normaal niet zo van de goede voornemens. Ik begin er vaak heel enthousiast aan, maar er komt uiteindelijk niets van. Maar voor het bloggen heb ik me wel wat voorgenomen, en dat is dat ga proberen vaker een blogberichtje te plaatsen.
Er zijn zoveel dingen die ik wil laten zien, dus het zou in principe moeten kunnen. Ik ben benieuwd.
Dit kerstkaartje heb ik in de kerstvakantie gemaakt. Het DP en de pyramide komen bij de Action vandaan. De billenpons gebruikt en wat glittersteentjes ook bij de Action vandaan. En er is er weer eentje klaar voor de voorraad.

5 opmerkingen:

  1. Heel heel mooie kaart. Zeer mooie kleuren

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een lief kaartje geworden, Cora. Ik vind die piramides niet altijd makkelijk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Je bent al goed op weg met je kerst kaartjes, mooi hoor ☺

    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Cora! En zo te zien en te lezen lukt het al aardig met je goede voornemens!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.