Volgers

maandag 5 januari 2015

Nog een bestelling

Goedemorgen allemaal,
Hier neemt het leven weer zijn gewone gang. En als ik eerlijk ben, was ik daar ook wel aan toe.
Al die drukte, ik ben blij dat dat over is. Ppff, ik bedenk me nu dat ik nu net zo klink als mijn moeder. Die zei dat ook altijd, en als kind zijnde snapte je dat niet. Zouden we dan toch ouder worden?....
Dit kaartje was ook weer een bestelling. Er komen nu in de familie van mijn ouders en schoonouders, weer huwelijksjubilea aan. Dus dan wordt er weer een beroep op mij gedaan. Schoonmama doet het altijd, want dan heeft ze wel iets origineels zegt ze. En daar heeft ze wel gelijk in. Ik maak bijna nooit twee dezelfde kaarten.
Het is een heel oud plaatje, maar met wat glitters en stikkers krijg je toch een leuk resultaat.
Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.

7 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hie rook blij dat alles weer in een gewoon ritme gaat hoor...
    En je kaartje is weer heel erg mooi gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is mooi hoor, Cora!
    Leuk dat je telkens een opdracht krijgt.
    groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie jubileum kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora,
    mijn moeder zei dat ook altijd en dan dacht ik: leuk hoor, ze wil ons weer weg hebben... En nu snap je dat het gewone ritme voor iedereen beter is.
    Je kaartje is een bjoetie geworden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje heb je gemaakt Cora.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van deze kaart krijg ik zin in het voorjaar!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.