Volgers

vrijdag 27 februari 2015

Nog een keer Krijtjes

Hallo allemaal,
Ik wil allereerst Giny van harte wellkom heten. Leuk dat je erbij bent, en ik hoop dat we onze creativiteit met elkaar kunnen delen.

Je hebt van de periode's in het hobbyen. Dan ben ik weer een poosje bezig met theezakjes, dan met borduren en nu dan met de Te Gekke Krijtjes.
Ik had deze kaarten als eens eerder gemaakt. En die vielen blijkbaar zo in de smaak, dat ze zo verkocht waren.
Dus maar een tweede serie hiervan gemaakt.
De achtergrond heb ik in regenboogkleuren opgezet met de TeGekkeKrijtjes.
En daarna de tekst, weer van Inkerbell en nog wat achtergrondstempels erop gestempeld.
Ik was er wel weer tevreden over.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan weer vinden.




12 opmerkingen:

  1. Leuk met al die kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik snap wel dat deze kaarten snel verkocht werden. Ze zijn heel erg mooi, en door de achtergrond en door de tekst. Je oog wordt er meteen doorn aangetrokken. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je heel mooi gedaan in die regenboogkleurtjes Cora...en daar die geweldige tekst op ....een schitterend geheel ...heel begrijpelijk dat die in de smaak vallen.. super mooi zijn ze....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te Gek! Mooie kaartjes heb je gemaakt en natuurlijk worden gauw verkocht, Cora.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten in dubbele betekenis.... Zo wie zo vind ik de regenboog al mooi, en de belofte die er aan verbonden zit, en deze kaarten met de tekst..... Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig , Cora.
    Wat kun je toch leuke dingen doen met die krijtjes.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Cora, en wat een geweldige tekst. Die raakte me even.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi blog heb je, je kaarten zijn prachtig! En zeker een heel mooie tekst, nooit geweten dat je van zoiets stempels kon krijgen.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cora,

    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Wens je nog een fijne avond,

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaartjes Cora! Ik vind de kleuren in combinatie
    met de prachtige tekst zo mooi! Echt super gedaan. Ik ga deze tekst zeker onthouden en eens eventjes op het linkje kijken..

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.