Volgers

donderdag 7 mei 2015

Concoleance en een haakpicknick

Hallo allemaal,
Het is weer een poosje geleden, dat ik wat gepost heb. We hebben op het moment heerlijk vakantie.
En alles gaat gewoon in een iets lager versnelling. Heerlijk gewoon.
Ik wilde jullie een stel kaartjes laten zien, die ik al eerder gemaakt heb.

Het zijn condoleancekaarten geworden. Jammer genoeg heb ik die regelmatig nodig.
Ik heb de bomen gestempeld, wat washitape gebruikt.  En een gestempelde tekst van JoyKrafts.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

En een aanvullend berichtje.
Een blogvriendin van mij, organiseert een haakpicknick; op 23 mei. Lijkt je dit nu ook heel erg leuk; er kunnen nog mensen bij. HIER kun je meer informatie lezen. In het blogbericht staat, dat de datum nog niet vaststaat. Maar dat is inmiddels veranderd, zoals het er nu uitziet; gaat het 23 mei plaats vinden.
Ik hoop dat er nog mensen bijkomen, zodat het door kan gaan.

11 opmerkingen:

  1. Deze prachtige kaarten geven veel steun en zullen zeker gewaardeerd worden!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden en ik ben toch wel van de less is more. En dit komt binnen.
    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad jammer dat we deze soms nodig hebben, maar het zijn hele mooie kaarten geworden.
    Groetjes, Magali.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes Cora, handig om op voorraad te hebben maar ik hoop dat je ze voorlopig niet nodig hebt . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Cora.....ook deze soort kaarten kunnen mooi zijn.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cora,
    wat zijn ze mooi geworden, je hebt er veel zorg aan besteed, erg mooi
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het zijn prachtige stijlvolle condoleancekaartjes Cora....en ze waarderen het altijd heel erg als je met zo'n kaartje je medeleven betuigd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cora,
    je kaartjes zijn mooi en stijlvol.
    Heerlijk dat je vakantie hebt, niets moet en je hoeft niet zo op de klok te kijken. Daar geniet ik altijd van.
    Jij nog fijne dagen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes met warme teksten, Cora! Jammer dat je haak picknick niet doorgaat.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cora,
    Jammer dat je die kaartjes steeds vaker nodig hebt. Altijd triest om iemand te verliezen.
    Maar ze zijn erg mooi hoor.
    Liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.