Volgers

zondag 17 mei 2015

Kerst en visjes

Hallo allemaal,
Ik wil jullie deze twee kaarten laten zien. Dit hebben we gemaakt op mijn creaclub. Een beetje vroeg, maar wel ontzettend leuk om te doen. Ik heb mijn oude embossingmallen nog bewaard, en voor deze keer weer eens uit de kast getrokken.
 Het was wel weer leuk, om er weer eens mee bezig te zijn.  De plaatjes komen bij de Action en van le Suh vandaan. En verder heb ik wat glitters en zo gebruikt.
 
 
En ik wilde jullie attenderen op het volgende berichtje, wat ik tegenkwam bij Diana.
Het gaat om de stichting Parelvisjes, en het is echt super wat deze mensen doen. En wij als creabea's kunnen ook meehelpen. Dus pak je haaknaald en ga aan de haak voor de Parelvisjes.
 
 
En tot slot nog een laatste berichtje, ik heb een superhandig filmpje bij de tips neergezet. Een hele handige manier om onzichtbaar je draad aan te hechten in je brei of haakwerk. Ik ben er ieder geval enthousiast over.
 
 En nog een aanvulling, in een vorig bericht had ik geschreven over de haakpicknick van 23 mei. Helaas gaat die niet door, vanwege een verhuizing. Maar wat in het vat zit, verzuurt niet zeggen ze. Dus wie weet komt er nog een andere datum, ik houd jullie op de hoogte.
 

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes Cora! Die plaatjes van Action heb ik nog niet gezien, of zijn het al oudere?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die plaatjes van de Action zijn van afgelopen kerst. Ze zaten in zo'n uitdrukblok.

      Verwijderen
  2. Meid wat een prachtige kaartjes zijn dat toch weer geworden.
    En handig dat filmpje voor de liefhebbers.
    Knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Cora - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.