Volgers

zaterdag 8 augustus 2015

Terug van weggeweest


Hallo allemaal;
Ik ben een poosje niet op het blog geweest, omdat we heerlijk op vakantie waren.
En het park waar we waren, had niet zo'n hele daverende WiFi-verbinding. Aan de ene kant wel jammer, want de internetverbinding was of heel traag, of er helemaal niet.
Maar aan de andere kant, het was ook wel heerlijk rustig.



 

Wij zijn nu lekker een dagje thuis, en lekker thuis aan het rommelen. De post opruimen, een paar wasjes draaien. De "gewone"dingen weer doen. We hebben nog een week vakantie, en daarin zijn we druk met de VakantieBijbelWeek.  Jeugdwerk voor de kinderen van onze kerkelijke gemeente. En ontzettend leuk om te doen. Ze hebben mij voor een paar jaar terug gevraagd om in de creatieve commissie te gaan zitten. Om de knutselwerkjes te bedenken, en te helpen met de uitvoering. Dit jaar is het thema de bouwplaats, en daar kon ik niet zo heel veel mee. Maar nu hebben ze het plan om hutten te gaan bouwen, dus mijn taak is deze keer de EHBO. Ik hoop dat we een beetje goed weer hebben, zodat we alle plannen uit kunnen voeren. Jullie zullen hier vast nog wel van horen.

Ik heb in de vakantie niet stil gezeten, en ben al weer aan de kerstkaart gegaan.
Deze kaart heb ik gemaakt van washitape. Heel simpel, maar soms is dat wel eens lekker.

En van dit kaartje komt het plaatje nog uit het kerstballenboek van de Action, en heb ik er een andere draai aan gegeven.
Vraag me niet waar het achtergrondpapier vandaan komt, want dat heb ik al een poosje in huis.
En ik probeer het toch weer, om dit jaar een beetje de voorraad op te maken. Al ben ik bang, dat het een beetje een heilloze missie is.
Want afgelopen donderdag waren we op de jaarmarkt in Reusel, drie keer raden wat voor kraam er ondere andere stond. Natuurlijk met hobbyspullen, en we liepen ook nog een Action tegen het lijf. Dus heel gek, er zijn een paar tassen met hobbyspullen mee naar huis gegaan, die ik aan het begin van de vakantie niet had ingepakt.

6 opmerkingen:

  1. Je hebt weer leuke kaartjes gemaakt, Cora!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes, Cora! En ja voorraad opmaken is hier ook vaak een probleem.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kerstkaartjes zijn super mooi Cora....en wat leuk dat een fijne vakantie heb gehad...en dan nog hobbyspulletjes scoren is natuurlijk helemaal te gek....
    veel plezier ermee

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjonge, de auto zat dus propvol op de terugweg, Cora! Leuk als je ergens tegen aan loopt. Je kaartjes zijn beiden weer heel gaaf. Goed die van de washitape. Ziet er leuk uit en het is een snel kaartje. Mooie combi dus. Veel plezier met het EHBO thema tijdens de kinderbijbelweek. Je laat vast nog wel wat creaties zien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij zit ook niet stil :D Wederom weer prachtige creaties!
    Geniet nog maar van die laatste vakantie week. Straks weer in de regelmaat :D

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten Cora. Succes met de VakantieBijbelWeek. Het is in elk geval goed weer ( tenminste hier is maar amper regen gevallen)
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.