Volgers

woensdag 2 september 2015

Kerstkaarten week 36

Hallo allemaal;
Ik wil allereerst mijn nieuwe volger van harte welkom heten. Leuk dat je mij gevonden hebt, en ik hoop dat we elkaar kunnen inspireren.
Ik heb weer een stel kerstkaarten om aan jullie te laten zien.

Heel saai, de plaatjes komen nog steeds bij de Action vandaan. Blijkbaar had ik erg royaal ingekocht hihi En het oude moet eerst op he.
En het witte achtergrondpapier komt bij mijn broertje vandaan. Die is begrafenisondernemer, en de drukker had een fout gemaakt met kaarten drukken. Ze zouden de kaarten anders weggedaan hebben, en nu heeft broerlief ze meegenomen voor mij. En voor dit soort kaarten werkt het prima, de foute tekst zit toch aan de binnenkant.
En we zijn even minder goed bereikbaar op de electronische snelweg.
Onze I-pad, die heel veel door ons gebruikt werd, heeft de geest gegeven. We hebben gekeken of hij gerepareerd kon worden, maar de batterij deed het niet meer. En dan houd alles op. Dus een nieuwe staat in bestelling, maar moet ook nog helemaal geinstalleerd worden.
Dus ik zit nu op de pc boven, maar die is 's avonds het terrein van mijn halve trouwboek.
Het heeft wel een voordeel, ik ben wel lekker bezig met kaartjes maken en haken. Heerlijk productief toch... Misschien een idee, om de I-pad minder vaak aan te zetten......

6 opmerkingen:

  1. Hallo Cora
    Wat attent van je broer om aan je te denken, weggooien is inderdaad zonde.
    Je hebt twee prachtige kaarten gemaakt, ook mooi erbij geborduurd, zelfs nog met kralen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 prachtige kaartjes Cora...heel mooi geborduurd ook...en wat vervelend dat je i-pad overleden is...maar hier is dat hetzelfde verhaal...zondag is onze pc op zwart gegaan ....harde schijf is gecrasht ...de pc man gaat proberen om er nog wat af te halen....ik zit nu op mijn laptop...och werkt ook hoor....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan Cora....zo komt je doosje wel vol!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sterren kerstkaarten Cora ,
    ga meteen je volger worden vandaag .
    Bedankt voor het meedoen met 52 weeks to....
    Groet van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om zo een voorraadje kaarten te krijgen, Cora. Je kerstkaartjes zijn mooi. Vooral die rode kraaltjes (?) vind ik er leuk bij staan.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten Cora. Vooral die met de kraaltjes.
    En ja, geen I-pad heeft dus ook z'n voordelen....meer tijd om dingen te maken. Ik merk dat het vaak meer tijd opslokt dan je in de gaten hebt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.