Volgers

zondag 4 oktober 2015

Kerstkaart week 41

Hallo allemaal,
Ik ben deze keer eens aan het recyclen geslagen.
Eigenlijk heel simpel.
Een stel oude Kerstkaarten, een hoekpons en je hebt vrij snel weer een stel kaarten klaar. Nu ben ik zo'n mens, die vind dat de kleuren van de kaart terug moeten komen in het kader wat om de kaart komt.
Dus heel snel gaat het ook niet, want ik ben meer tijd bezig om het bij elkaar te zoeken, dan om de kaart te maken.
Hebben jullie dat nu ook, dat het bij elkaar zoeken van het materiaal, je meer tijd kost, dan het maken van de kaart?
Ik ben benieuwd.


5 opmerkingen:

  1. Wie wat bewaart, heeft nog wat...en je ziet: met een verbluffend resultaat!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, Cora, dat heb ik ook! Het bedenken van de kaart is nog wel redelijk snel maar dan de kleuren en de materialen, oh oh....maar het is jou wer goed afgegaan hoor! Het ziet er prima uit en het geheel is prachtig geworden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi resultaat met je gerecylende kerstkaartjes Cora...heel mooi gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel herkenbaar Cora. Maar je hebt er een fraai resultaat mee bereikt. En op het zoeken na, toch snel klaar. En nog mooi ook. Het was weer even zoeken naar je blog. Maar heb hem weer gevonden. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja Cora,
    heel herkenbaar, dat zoeken naar bijpassende kleuren en materialen, als je dan alles klaar hebt liggen, is de kaart zo gemaakt..
    Je hebt er iets moois van gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.