Volgers

zaterdag 17 oktober 2015

Kussen

Hallo allemaal,
Vorig jaar ben ik bezig geweest een deken te haken. En wat jullie misschien wel herkennen, ik had natuurlijk wel wol over.
En wat doe je dan? Een nieuw project kiezen om de voorraad een beetje te laten minderen.
Ik zag bij de Boekenvoordeel een filmpje, waarin dit kussen werd uitgelegd.

Ik had te weinig garen om het kussen helemaal in één kleur te maken. Dus nu is het een kussen geworden met twee kleuren.
En dan te bedenken, dat ik tot hiervoor nog nooit een kabel had gebreid. Dan vind ik het resultaat erg goed gelukt. Ik moet zeggen, dat ik af en toe even heel fatsoenlijk Nederlands gesproken heb, toen ik er aan begon. Maar toen ik hem doorhad, ging het best lekker.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



6 opmerkingen:

  1. Heel leuk gemaakt! Op een mooie manier van je restjes afkomen!
    Staat vast heel gezellig..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan Cora.
    Volgens mij is het best nog we lastig ...kabels breien.
    Je kussen ziet er super uit.

    Groetjes en een fijn weekend, Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan Cora, dit mooie gebreide kussen....leuk ook dat je 2 kleurtjes gebruikt hebt in een prachtig kabelpatroontje....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cora
    Wat een mooie kussens heb je gemaakt, goed gedaan met je overgebleven wol, het is een mooi patroon.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cora, Dit is een mooi kussen geworden en weer eens wat anders dan haken. Ik heb je dekens ook nog even bewonderd, prachtig zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whow Cora, dat is een heel mooi kussenovertrek geworden.
    Knap hoor.
    Knuf
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.