Volgers

woensdag 28 oktober 2015

Serie condoleancekaarten

Hallo allemaal,
Sinds dat ik in een nieuw team werk, werd er wel eens gevraagd of ik condoleancekaartje op voorraad had. Als er een client van ons was overleden. Dat had ik natuurlijk wel, maar dat was lastig iedere keer een kaartje meenemen, vonden ze.
Nu hebben ze pas in de vergadering besloten, dat ik de condoleancekaarten voor ons team mag maken. En staat er dus een doosje op kantoor. En nu was de voorraad een beetje aan het minderen, dus maar weer wat aangevuld.
Wat oude embossingmallen. Ze heel licht gekleurd met de TeGekkeKrijtjes, een stel oude knipvellen uit de oude doos.
En ik moet zeggen, ik ben er wel tevreden over. Van mij hoeven dit soort kaarten niet heel druk te zijn.


Wel heel leuk om te zien, dat "oude" plaatjes en dergelijke, prima matcht met stansen en dat soort dingen. Je moet alleen een beetje durven denk ik. En daar is dat bloggen weer zo leuk voor, want ik doe bij jullie toch elke keer weer leuke ideeën op.
En wat vinden jullie van deze serie?

5 opmerkingen:

  1. Wat mooi Cora dat jij de condoleance kaartjes mag maken....ze zijn stuk voor stuk prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stijlvolle kaartjes Cora - super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie een nieuw bericht van Kerstkaarten in mijn scroll-lijst, maar...ik zie ze niet...:-(
    Mijn strikken plak ik met dubbelzijdige tape en dat gaat perfect!
    Succes!!!

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net als Cora zocht ik naar de kerstkaartjes. Maar deze zijn ook prachtig. Helaas heb je ze heel vaak nodig. En dan is zo'n mooie zelfgemaakte dubbele troost. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn schitterende condoleance kaartjes Cora....zooooo mooi en stijlvol....ze zullen zeker gewaardeerd worden daar waar ze nodig zijn...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.