Volgers

vrijdag 30 oktober 2015

Serie kerstkaarten

Hallo allemaal,
Ik schreef het de vorige keer ook al, ik volg het blog van Gaby. En die heeft heel regelmatig serie's van kaarten op haar blog staan.



En in navolging van Gaby, heb ik een serie kerstkaarten gemaakt. Het plaatje is hetzelfde, alleen de rest heb ik aangepast. Heel leuk om te doen, en het ruimt ook lekker op. En het kost ook een stuk minder tijd, en omdat ik toch regelmatig op markten sta komt het wel heel goed uit. Dus Gaby, bedankt voor het idee.

6 opmerkingen:

  1. Fijn dat je met mijn idee uit de voeten komt.
    Het werkt zo snel en makkelijk om series te maken, zie hier...
    Binnen no time heb je een paar leuke kaarten, dat bewijst zich wel hier!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cora,
    je hebt een hele mooie serie gemaakt, ze zien er allemaal heel leuk uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gisteren was je blog zoek ??? Maar nu zie ik je kaartjes wel. Leuk gedaan en net van Gaby zegt, dat schiet dan ook lekker op. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie zo! mooie vouwsels heb je erop verwerkt! Goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Drie keer raden van wie ik dat nu geleerd heb....

      Verwijderen
  5. Heel mooi deze 3 kaartjes Cora....erg mooi gemaakt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.