Volgers

dinsdag 3 november 2015

Breitas

Hallo allemaal,
Mijn haak en breiwerkjes zwierven door de hele woonkamer heen.
Ik had wel een breitas, maar die was eigenlijk een beetje te klein.
Bij Ponneke had ik een leuk model voor een breitas gezien. Ik had nog wol over van een omslagdoek, en daar heb ik deze tas van gemaakt. De blauwe wol komt bij de Wibra vandaan.


Het patroontje voor de bloemen op de tas, komen van internet af.
Ik heb de tas bekleed met een stuk oud laken wat ik nog had liggen. Ik ben ontzettend bij met mijn tas. Nu kunnen de grote projecten ook opgeruimd worden.


4 opmerkingen:

  1. Handig én mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend handig is deze prachtige tas Cora....daar kunnen heel veel haak en brei bolletjes in!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf tasje Cora, mooi haakwerk. De kaartjes met washi tape zijn ook mooi geworden, leuk gecombineerd met de theezakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie gehaakte tas Cora. Super handig ook, je kunt er volgens mij heel wat handwerk in kwijt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.