Volgers

zondag 8 november 2015

Nog een bestelling en monsters

Hallo allemaal,
Schoonmama had weer een bestelling geplaatst.
En deze keer moest een kaart voor een huwelijksjubileum zijn. Er moest percé een enveloppe omheen, omdat ze er geld in wilde geven.

De basiskaart en het plaatje komen uit een oude Mijn Hobbykaart, en verder heb ik er mijn eigen slinger aangegeven.
De enveloppe heb ik gemaakt van een les, van Kitty's Craft
Ik heb hiervoor behangpapier gebruikt, omdat dat qua kleur goed bij de kaart paste.

Deze monsterspaarpot hebben we op de kinderclub gemmaakt. Het idee zag ik op Pinterest. Met een lege fles, en wat verf kom je een heel eind. Heel leuk om te zien dat ieder kind, zijn eigen monster gemaakt heeft. Ik geniet daar elke keer weer van, als ik de creativiteit van de kids zie.
Ik ben weer benieuwd naar jullie reactie.

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met enveloppe! En de fles is ook weer heel gaaf! Leuk idee zeg!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje met envelopje heb je gemaakt Cora....
    en ook de creatie van die fles is ook heel gaaf...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. feestelijke kaart Cora, en knutselen met flessen moet ik zeker onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje zeg, en het monster is ook super gaaf ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten Cora, wat een leuke spaarpotten, nu maar hopen dat ze snel gevuld worden, dan zal er best een groot bedrag inzitten.
    Leuk idee hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf dat monsterfles. je kaart is mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat kun jij mooi slingeren hihihih. Prachtig weer je creativiteit.
    En dat monster is ook super leuk joh.

    Veel liefs
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje en envelop. Het monster van een lege fles is heel gaaf. Leuk idee om eens met m'n kleinkinderen te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.