Volgers

vrijdag 4 december 2015

Het heerlijk avondje....

Hallo allemaal,
Vanmorgen heeft de school "hoog" bezoek gehad. En ondanks dat zoonlief niet meer geloofd, was het wel de bedoeling dat mama even naar de schoolintocht kwam kijken.
En ik heb genoten, de verwachtingsvolle kopjes van de kleintjes, en de kids van de bovenbouw; die heel wetend naar elkaar lachen. Maar wel lief de kleintjes naar hun plekje begeleiden. Zo enig om dat aan te kijken.
Ik had nog twee knipvellen van Yvonne liggen, wie wat bewaart hè.
En daar heb ik twee snelle Sinterklaaskaartjes van gemaakt. Mijn neefje en het kindje van mijn vriendin zijn nog gelovende. Dus hoe leuk is het, als je post van Sint krijgt.
Ik zou zo graag de kopjes van die kids willen zien, als de post komt. Ik heb er nu al pret om.


6 opmerkingen:


  1. Hele leuk sinterklaaskaartjes heb je gemaakt Cora ...daat zullen die kleintjes vast heel blij mee zijn....bij ons is er nog 1 die erin gelooft van de 4 en wat spelen die dat geweldig mee....ook ik vind dat altijd heel leuken kan daar ook erg van genieten...


    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk idee die sinterklaas kaartjes, leuk gedaan
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Cora. Ja vanmiddag in ons winkelcentrum waar Ineke altijd zit was ook de Sin.Het was half 2 dus alleen de allerkleinsten waren er. Die snoetjes. Je zou ze opvr...... Heerlijk. gr leny w Genieten jullie morgen maar. Ze zijn zo groot hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cora,
    wat ontzettend leuk zeg! Lief dat je aan de 'gelovigen' denkt...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, Cora!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaartjes Cora.
    Heel leuk idee.
    Knuffels
    Wil

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.