Volgers

dinsdag 19 januari 2016

Winterweer

Hallo allemaal,
Het winterweer is nu echt begonnen. Dus is het echt weer om lekker warme truien en poncho's te dragen. Vorige jaar heb ik met wol van de Zeeman een omslagdoek gebreid. Heerlijk warm.
Nu heb een patiënt die in een rolstoel zit, en het altijd koud heeft. Ze was helemaal weg van mijn omslagdoek, of ik ook zoiets voor haar kon maken.
Tuurlijk. Ik heb dit patroon gebruikt.




Ik heb de franjes van het patroon weggelaten. En het op een rondbreinaald gebreid. Met bovenstaande foto's als resultaat.
En zoonlief was wel bereid om even als model te fungeren. Voor hem een beetje te groot, maar voor mijn client prima.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.




9 opmerkingen:

  1. Lekker warm...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Die is mooi geworden! En wat zal ze blij zijn!!
    Zoonlief is een ervaren model zo te zien :D

    Liefs
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie poncho, ben zelf te lui om te breien :-), heb er maar eentje gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi en het lijkt me echt heerlijk warm! Lief dat je zoon Dick (toch?) even model wilde staan..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is heel wat anders van je. leuk zeg! En nu zo lekker warm heerlijk. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ziet er goed uit. En wat leuk dat je zoon even als model wilde zijn. hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf gedaan en zo lief van je. Ik heb s avonds heerlijk mijn warme fleecedeken om. Mijn plaats is vlak bij het raam en als daar dan de wind op staat. brr. Maar om de kachel daarvoor hoger te zetten, dan trekt Wim zijn trui uit. Raar stelletje wij, hoor. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whow Cora, geweldig gedaan en zo lief dat je dit gedaan hebt. Je hebt in ieder geval iemand heel gelukkig gemaakt met dit mooie geschenk.
    Knuffels

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Cora. Heerlijk om als je het koud hebt zo'n warme omslagdoek te hebben. Daar heb je je cliënt vast heel blij mee gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.