Volgers

dinsdag 8 maart 2016

Omslagdoek

Tussen alle bedrijven door, heb de tijd gevonden om voor mijzelf een omslagdoek te breien.
Een heel makkelijk patroon, een dubbele gerstekorrel en van links naar rechts gebreid.
De wol komt bij de Wibra vandaan, en werd me door zoonlief aangeraden. Deze kleur staat u goed mam. Daar kun je het meedoen he.

Ik hem zoonlief gevraagd om als showmodel te dienen.
Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Ik vind hem heerlijk, en draag hem ook eigenlijk heel vaak.

3 opmerkingen:

  1. Een schitterende omslagdoek heb je gebreid Cora....heel mooi van kleur...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en je zoon heeft een mooie kleur gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gedaan, maar wat veel werk joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.