Volgers

donderdag 26 mei 2016

Omslagdoeken

Hallo allemaal,
Jullie hebben al een poosje niets van me gehoord. Druk met werken, een verbouwing voorbereiden.
Jullie kennen dat wel.
Maar de haaknaald heeft niet stil gelegen.
Ik heb twee omslagdoeken gehaakt.
De wol komt voor allebei de doeken bij het Kruidvat vandaan. En de patronen ook.
Voor het eerst heb ik een diagram gebruikt, en ik moet zeggen het bevalt wel. In eerste instantie was het wennen, maar toen ik het eenmaal doorhad.......
Ik vond het wel vervelend dat de boel elke keer door de war ging. Volgens mij zijn de bollen niet goed opgewonden. En omdat je volgens het patroon, de wol uit het midden moet halen, in plaats van aan de buitenkant. Ging de boel regelmatig door de war heen. Ik heb wel eens op het punt gestaan, de hele boel uit het raam te gooien. Maar ik ben nu blij dat ik dat niet gedaan heb.

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi, de onderste heeft mijn voorkeur (mag dat?)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zou toch zonde zijn. Trouwens uit de klit halen is goed tegen de nervositeit en driften. hihi
    Ze zijn schitterend.
    grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Cora, Fijn weer een berichtje van je te lezen. Het valt niet altijd mee om je dagelijkse bezigheden met bloggen e.d.te combineren. Je hebt twee mooi omslagdoeken gehaakt. Vooral de opengewerkte vind ik prachtig.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wol bij het Kruidvat, nog nooit gezien, goed van je Cora om door te bijten, je omslagdoeken zijn prachtig geworden.
    Zo zie je maar de aanhouder wint.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel erg leuk gedaan Cora...en goed dat je hebt volgehouden zie je wel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi werk geleverd! .... Bij het Kruidvat vandaan....sjonge , ik heb er eentje heel dichtbij.....heb wel eens pakketjes zien liggen, maar dacht eigenlijk meer dat hetiets was voor kinderen .....voortaan toch beter kijken denk ik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeel mooi zijn je omslagdoeken geworden...prachtig van kleur ook....jammer dat de boel af en toe in de knoop ging....maar je heb goed volghouden met een schitterend resultaat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je geduld wordt wel beloond. Mooie omslagdoeken, mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.