Volgers

dinsdag 26 juli 2016

Schoolspullen

Hallo allemaal,
He duurt nog wel even, maar het nieuwe schooljaar komt er straks aan. En nu moest er een belofte ingelost worden.
Ik had dit idee al eens op Pinterest gezien, en Dick was er helemaal weg van. Alleen de tijd he.....
Niet dat het nu lekker rustig is, maar ik had wel even tijd voor een klein haakwerkje.
En dit is het resultaat.



Het idee kwam ik hier tegen.
En heb ik mijn eigen draai aan gegeven. In het patroon hebben ze een keukenrol gebruikt. Ik heb een plastic frisdrankflesje gebruikt. De wol komt uit de voorraad, en heb ik ooit eens gekocht bij de Zeeman.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.