Volgers

donderdag 15 september 2016

Uit de oude doos

Sinds de voorbereidingen voor de verbouwing heb ik een beetje last van de opruimeritus. Heel lastig virus om vanaf te komen๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰
En omdat ik beneden nu toch niet echt terecht kan, vanwege alle breekerij, ben ik lekker op mijn hobbykamer gedoken. En maar eens aan het opruimen geslagen. En een heleboel opgeruimd, weggedaan en gesorteerd. Dit kaartenpakket lag erg diep onderin de la. En met een stel markten in het vooruitzicht, ben ik er toch aan begonnen. En ik moet zeggen, ik vind ze wel aardig geworden.
Er zat een heleboel papier en stickers is, dus er zijn meerdere serie's uit gekomen. En die krijgen jullie allemaal nog wel eens te zien.
Nu deze serie. Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Hebben jullie dat ook, dat je dingen tegenkomt in je kast; en je denkt heb ik dat ook nog dan๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ๐Ÿ˜ณ








3 opmerkingen:

  1. Tja hรฉรฉl herkenbaar haha! Soms koop je teveel tegelijk op een beurs en belandt er wel eens iets onder in de doos. Maar hoe groot is de verrassing als je het weer tegenkomt.... je hebt een mooi voorraadje kaarten gemaakt! Waar zo'n verbouwing al niet goed voor is :-) groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en je opruimvirus heeft een schitterend aantal leuke kaartjes opgeleverd Cora....weer een goede aanvulling voor de verkoop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.