Volgers

maandag 24 oktober 2016

Uit de oude doos 6

Het heeft echt zijn voordelen verbouwen😉😉😉 Afgezien van alle troep en stof....
Het levert een mooi opgeknapt huis op, en je ruimt nog eens lekker op als je beneden niets kunt doen....
Dit kwam ik ook tegen in de kast. Een pakket om babykaarten mee te maken. En gelukkig eens in niet-traditionele babykleuren.
Ik was er wel tevreden over. En wat vinden jullie hiervan?
We zijn een weekje weggeweest, en mijn haaknaald heeft niet stilgezeten, maar dat is weer voor een volgend bericht.







5 opmerkingen:

  1. Oh wat heerlijk al die leuke teruggevonden knutselspullen! Je hebt weer een mooie serie kaarten gemaakt. Ik denk dat ik óók maar eens een verbouwing in ga plannen, wie weet welke "schatten" ik tegen kom...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk om al dat moois terug te vinden en er ook gelijk iets mee te gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig zo'n serie, lekker zonder tekst, kan dus nog van alles aan toegevoegd (of niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi deze serie babykaartje Cora...altijd gemakkelijk om ze op voorraad te hebben...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is echt heel mooi. En leuke is dat er geen standaard tekst op zit, zodat je ze altijd aan kunt passen met een eigen, berichtje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.