Volgers

zondag 15 januari 2017

Nog een keer kerstkaarten

Het heeft een poosje geduurd, eer dat dit berichtje geschreven kon worden. Dit jaar hebben we een hectische kerst achter de rug. Mijn schoonvader is de dag voor kerst opgenomen op de IC, en is helaas op 7 januari overleden. Jullie begrijpen dat je hoofd dan niet staat naar bloggen. Ik had wel van mijn kaarten een foto genomen, en we proberen voorzichtig het gewone leven weer op te pakken.
Dus ik wil jullie deze kaarten laten zien, het idee heb ik van Petra en die zal ik zeker vaker gaan gebruiken.



De plaatjes die ik gebruikt heb, zijn nog oudjes en komen bij de Action vandaan. En de achtergrond heb ik gekleurd met de TeGekkeKrijtjes. En ook het garen en de andere materialen komen gewoon uit de voorraad.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Cora,

    Wat een heftige periode hebben jullie achter de rug zeg....heel veel sterkte en nog gecondoleerd!
    Je wilt het normale leven graag weer oppakken....maar dat gaat soms moeilijk he!
    Je laat drie prachtige kaarten zien....heel mooi.
    GroetjesDiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gecondoleerd met het overlijden van je schoonvader. Dan staat je hoofd wel naar andere dingen.
    Je kaartjes vind ik mooi omdat je het witte zo mooi bewerkt hebt met te gekke krijtjes. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje gecondoleerd, wat heftig allemaal !
    Ik wens je veel sterkte de komende tijd,
    en hopelijk kan je hobby voor wat afleiding zorgen...
    Je kaartjes zijn iig weer heel erg mooi ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat.
En geniet er erg van om ze te lezen.
Groetjes en tot de volgende keer.